Álvarez diu que Pujol Ferrusola li feia regals perquè callés

L'examant del primogènit de l'expresident detalla que s'ha reunit "tres vegades" amb Camacho i que segueixen enviant-se SMS

1
Es llegeix en minuts

L'examant deJordi Pujol Ferrussola, María VictoriaÁlvarez, ha assegurat aquest dijous que el fill de qui va ser president de la Generalitat li feiaregals després de deixar la seva relació "perquè no parlés" dels presumptesviatges a Andorra amb bitllets de 500 euros i ha afegit que actualment té "eltelèfon punxat".

En declaracions a Europa Press Televisión, Álvarez ha assenyalat que quan va deixar la relació es va veure sotmesa a un "assetjament terrible", ja que Pujol "apareixia constantment" a casa seva per fer-li regals, que ella rebutjava.

La dona ha comentat que quan va conèixer el primogènit de l'expresident, amb qui va tenir una relació de dos anys i mig, "no sabia ni qui era" i va mantenir amb ell una "relació normal fins que hi va començar a haver coses estranyes". En aquest sentit, ha comentat que "al final el cap va poder més que el cor" i va decidir abandonar-lo.

Amic de Puig

Per una altra part, ha explicat que durant aquests anys no ha volgut denunciar Pujol perquè era amic de l'anterior conseller d'Interior, Felip Puig. No obstant, segons ha afegit, quan el seu fill va complir 18 anys li va dir que si no denunciava ella ho faria ell i això la va empènyer a anar als tribunals.

Notícies relacionades

Álvarez ha indicat que té "por" perquè s'ha "adonat que totes les comunicacions estan intervingudes i que l'havien estat seguint "durant molts anys". "El meutelèfon es talla cada tres minuts sobretot quan parlo de coses importants", ha assenyalat.

Finalment, després que es publiqués que existeix una gravació d'unaentrevista entre ella i la presidenta del PPC, AliciaSánchez-Camacho, Álvarez ha reconegut que es va reunir amb ella "tres vegades" i que segueixen enviant-se "algun missatge de tant en tant".