El #debatTV3 va sumar més de 160.000 tuits
L'etiqueta va arribar a ser 'trending topic' mundial mentre va durar el programa amb els set candidats
Els més citats van ser Navarro i Sánchez-Camacho; els menys, Mas i Junqueras
Els candidats catalans, moments abans de començar el debat a TV-3. /
Més de 160.000 tuits van fer que l'etiqueta #debatTV3 es convertís en'trending topic' mundialdurant les més de dues hores que va durar eldebat electoral de TV-3 amb els set candidats a les eleccions del Parlament de Catalunya de diumenge vinent.
El programa, que va tenir 853.000 i un 25,6% de quota de pantalla, va generar molts més comentaris a Twitter dels candidats del PSC, Pere Navarro, i del PP, Alicia Sánchez-Camacho; els menys citats pels internautes, no obstant, van ser el líder de CiU, Artur Mas, i el d'ERC, Oriol Junqueras.
Moment àlgid
El moment àlgid de Twitter va ser una mica abans de les onze de la nit, quan el tema que tractaven els candidats era la independència de Catalunya. Va ser el moment en què es van superar els 44.500 tuits.
16 tuits per segon
Els tuits amb l'etiqueta #debatTV3 van arrencar abans que el programa que va moderar Ramon Pellicer comencés, i mentre les més de dues hores que va durar es van arribar a comptabilitzar més de 160.000 tuits; és a dir, 16 tuis per segon (parlant d'"independència", "dret a decidir", "dèficit", "retallades" i "crisi").
Aquest dilluns al matí l'etiqueta #debatTV3 ésla segona més utilitzada encara tant a Catalunya com a Espanya.
Aquesta és una selecció de missatges que comenten del #{debatTV3}:
Bochornoso“@ciktricstrans: @AliciaSCamacho ha concitado todos los comentarios sexistas en tuiter #DebatTV3 #machismo en lugar d argumentos”
— Julia Otero (@julia_otero) 18 de noviembre de 2012
{13533166708080}
Dos bàndols clars al #debatTV3:
— Josep M. Ganyet (@ganyet) 18 de noviembre de 2012
Anti pronoms febles: Herrera, Rivera i Camacho
Pronoms febles: Mas, Navarro, Junqueras, López-Tena
{13533166708081}
Navarro arriba a casa. Li fa un petò al fill. "Papa, jo hauria fet millor el dibuix". "I segurament el debat", pensa Navarro. #debatTV3
— Maiol Roger (@maiolroger) 18 de noviembre de 2012
{13533166708082}
#debatTV3 Navarro està fent bo Obiols
— TONI SOLER (@soler_toni) 18 de noviembre de 2012
{13533166708083}
Notícies relacionadesSi fem el referènfum, quedarem fora del Sistema Solar. #debatTV3
— Gina Tost (@GinaTost) 18 de noviembre de 2012
{13533166708084}
#debattv3 Felicito públicament a en Ramon.
— Jordi González (@jordiGlez) 18 de noviembre de 2012
{13533166708085}
Si a este #debatTV3 le quitas los reproches, es cine mudo.
— Risto Mejide 🕶 (@ristomejide) 18 de noviembre de 2012
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
- Política Tarragona s'adhereix al Pacte Nacional per la Llengua: "El català ha de continuar sent útil, plural i present al carrer"
