DECLARACIONS DEL LÍDER DE CIU DESPRÉS DE LA VICTÒRIA
Mas iniciarà immediatament una ronda de contactes amb els líders de la resta de partits
Un equip negociador de CiU debatrà paral·lelament amb les altres forces possibles acords d'investidura
Artur Mas ha anunciat aquesta tarda que té intenció d'iniciar immediatament una ronda de contactes amb els caps de files de la resta de partits amb representació al Parlament per saber de primera mà quina és la seva disponibilitat per parlar de les qüestions que el que serà el pròxim president de la Generalitat considera clau: la crisi econòmica, la futura reclamació del concert econòmic, la creació de llocs de treball i la lluita contra el fracàs escolar.
Les trobades, ha afirmat, seran, per ordre, del partit més votat almenys votat. Mas ha assegurat que en el cas del PSC vol reunir-se amb Jose Montilla tot i que hagi anunciat que renuncia a ocupar el seu escó al Parlament
Mà allargada
Notícies relacionadesMas ha precisat que no es planteja parlar en aquestes trobades de pactes que facilitin la seva investidura, ja que aquesta tasca quedarà per a un equip negociador de CiU, els integrants del qual encara no han estat designats, i que preveu que comencin a reunir-se amb representants de la resta de forces a partir de la setmana que ve.
Mas ha dit que es dirigirà als seus rivals amb "la mà allargada" i ha afegit que tot i que el programa de CiU és el que vol aplicar està obert a la col·laboració dels altres partits i de la societat catalana. També ha demanat que no es facin quinieles sobre els integrants del seu futur Executiu.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?