Fins al 21 d’octubre
Arrenquen les obres per reformar la sala de vetlles del cementiri de Parets
La intervenció compta amb una inversió de 166.199 euros per reformar integralment aquest espai de l’equipament

Avui, 17 d’agost donen el tret de sortida les obres de la sala de la vetlla del cementiri de Parets (Vallès Oriental), que compten amb una inversió de 166.199 euros.
La intervenció, a càrrec de Joan Massó Talabera, consisteix en la reforma integral de la sala de la vetlla, incloent-hi la distribució, la instal·lació elèctrica, la climatització, els acabats i el mobiliari.
En el període en què es portin a terme les accions, aproximadament fins al 21 d’octubre, la sala es mantindrà tancada i no es podrà utilitzar l’espai. La vetlla es podrà realitzar al Tanatori de Monserdà de Mollet, cada funerària oferirà el seu servei propi.
Notícies relacionadesFora d’això, el cementiri continuarà obert amb l’horari vigent i es continuaran portant a terme els enterraments i el manteniment de l’equipament.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques