Equipaments municipals
La reforma de la vetlla del cementiri de Parets costarà uns 200.000 euros
L’Ajuntament estaria treballant en un conveni amb la Germandat de Parets perquè l’entitat financi l’acció
La intervenció contempla el condicionament de dues sales de vetlla independents, adaptades i actualitzades

L’alcalde de Parets, Jordi Seguer, i la resta del govern municipal han presentat l’avantprojecte de la remodelació de la vetlla del cementiri municipal a la junta directiva de la Germandat de Parets del Vallès.
L’Ajuntament i la Germandat estarien treballant en la redacció d’un conveni que permetria situar les oficines de l’entitat, amb mes de 150 anys d’història, a les dependències del cementiri municipal. A canvi, la Germandat finançaria l’execució del projecte d’obra, que té un cost aproximat de 200.000 euros.
El treball, explica el consistori, s’ha encarregat als serveis tècnics de les regidories de Via Pública i Equipaments, i contempla el «condicionament de dues sales de vetlla independents, adaptades, actualitzades i amb totes les comoditats».
Més lluminositat i un espai comú
Amb la intervenció les sales guanyarien lluminositat i comptarien amb un espai comú que funcionaria com a punt de trobada. Paral·lelament es preveu un espai per a les oficines de la Germandat, complint així una part del conveni.
L’alcalde de Parets, Jordi Seguer, afirmava que «seria necessari posar al dia el tanatori, que actualment no compleix les condicions òptimes, sobretot quan es produeixen dues vetlles simultàniament».
Et pot interesarD’altra banda, apunta l’Ajuntament, el conveni «podria incloure part de la gestió del servei i determinaria els anys que trigaria la Germandat a amortitzar la inversió efectuada».
Més notícies de Parets en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen urbà La irrupció de les macrocuines alarma els veïnats de Barcelona
- Guia pràctica 12 consells per abans, durant i després de rebre la vacuna contra la Covid-19
- Mesures del Procicat per la Covid-19 Catalunya obrirà els centres comercials de dilluns a divendres
- UN PASSEIG PEL TEMPS La Barcelona oblidada: ‘tour’ per llocs en ruïnes
- COBRAMENTS SENSE DECLARAR El rei Joan Carles I paga més de quatre milions d’euros a Hisenda en una segona regularització
- El Parlament Europeu deixa Puigdemont a un pas de perdre la immunitat
- 40è aniversari del fracàs del cop d’Estat El Rei reivindica el paper del seu pare el 23-F i anima a protegir la democràcia
- NOVA LEGISLATURA El PSC presenta un pla per aïllar Vox al Parlament
- A Lliçà d’Amunt Bosch anuncia el tancament d’una altra de les seves plantes a Catalunya i ultima 336 acomiadaments
- La pregunta d’‘Aquí, amb Josep Cuní’ i EL PERIÓDICO ¿Està a favor de convocar manifestacions el 8 de març?