On Catalunya
No gastis
Descobreix els millors plans gratis d’aquesta setmana a Barcelona
El concert de Julieta per Santa Eulàlia i l’Emergents a L’Auditori, entre el més destacat

Descobreix la futura estrella del pop català
És un dels noms de moda entre el moderneig català: Julieta. Aquesta joveníssima cantant ja ha aparegut als cartells dels clubs, sales i festivals més prestigiosos i, aquest dissabte, al Moll de la Fusta, tindràs una nova oportunitat de conèixer-la: tocarà en el Lali Jove, la jornada jove de les festes de Santa Eulàlia.
Portes obertes en miradors emblemàtics
No és només la Mercè: a Barcelona, Eulàlia omple d’activitats la ciutat amb les mateixes ganes, tot i que el fred ho posi difícil. Entre tots els plans, destaquen les portes obertes en alguns dels edificis més emblemàtics de la ciutat, com la terrassa de l’ajuntament, el Palau Güell i el parc Güell.
Una marató de música gratuïta
Notícies relacionadesFins al 12 de febrer, més de 200 artistes tocaran a L’Auditori (Lepant, 150) en la nova edició del Festival Emergents. I dissabte, dia 11, hi ha programada una marató de cambra: gairebé 10 hores de música en directe, amb diverses desenes de joves talents, diversos estils i, sobretot, entrades gratuïtes.
‘Escape room’ contra la violència masclista
Hi ha un laberint instal·lat a l’Arts Santa Mònica (la Rambla, 7), l’exposició Macho Man, que neix per sensibilitzar sobre la violència masclista. Es tracta d’un recorregut de 60 minuts per 11 sales per les quals podràs recórrer i explorar a través dels sentits. Una espècie d’‘escape room’ amb consciència social.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»