On Catalunya
El que està de moda
Aquest és el kebab més buscat de Barcelona
¿Cues per demanar aquesta ‘delikatessen’ del ‘fast food’? Sí. Almenys a Mustafa’s Gemuse Kebap, que agafa el nom del famós kebab berlinès. A Barcelona ja hi ha tres els locals amb el mateix cartell
«El Mustafa’s Gemuse Kebap és el nou ‘pollofre’ de Barcelona», deia una usuària de Twitter. De raó no n’hi falta: des que va aterrar a la ciutat, són pocs els dies en què no es formen cues per tastar els seus kebabs, doners i durums.
Segur que el nom Mustafa’s Gemüse Kebap li sona a qualsevol que hagi visitat Berlín. Sí, és el quiosc que apareix en totes les guies com a ‘must’ gastronòmic perquè, segons diuen, és a la capital alemanya on es va donar a conèixer a Europa aquesta qüestionada ‘delikatessen’, i és just allà on es pot menjar un dels millors de Berlín (o almenys és dels més famosos).
Notícies relacionadesVa ser fa poc més d’un any quan obria a Hostafrancs, en el número 15 del carrer Creu Coberta, un local que agafava el seu nom i que importava la recepta a Barcelona. Cues, cues i cues des que va obrir. L’èxit es va reproduir en un altre local amb el mateix nom a Nou de la Rambla (3-5) i ara en un altre a prop de plaça Universitat, en el 102 de la ronda de Sant Antoni.
¿Què atrau centenars de persones a peregrinar fins a aquests petits locals, amb cartelleria de neó, decoració mínima i sense gairebé lloc on asseure’s? L’esperança de trobar-se amb una joia similar als kebabs berlinesos, lluny d’aquest típic ‘fast food’ abans de sortir de festa. Segons les seves noves masses de fans, compleix el que promet. I, a més, el reclam dels seus ‘side dish’: unes patates –no congelades– que se serveixen a rodanxes i fetes al forn i l’opció de demanar un acompanyament de verdures a la brasa.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- Sort al Baix Llobregat Un estanc de Sant Boi reparteix 7,5 milions del tercer premi de la Loteria de Nadal 2025
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 El cava es refreda a la Gran Via: repeteix per segon any un cinquè premi i reparteix 60.000 euros dècim a dècim
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- Per un quart premi Lorena Espinosa, propietària de l’administració de Badalona que ha repartit dos milions de la Loteria de Nadal 2025: «Es queda al barri»
