On Catalunya
no t’ho perdis
¿On deixar-te veure a Barcelona aquest cap de setmana?
Mercats ambulants, festival a la Monumental, teatre i un supermercat autogestionat

Continua la temporada de SOUNDIT, que una vegada al mes omple la Monumental (Gran Via, 749) de música, espectacle i gastronomia. Aquest dissabte, de 13.00 a 22.00 hores, la sessió estarà dedicada a una barreja de soul, funk, disco i house de la mà dels ‘dj’ Sada Bahar, GE-OLOGY, Volcov, Patrick Gibin i Anu.
Aquest diumenge, nova entrega de Flea, un dels ‘street-market’ més famosos de la ciutat. De 10.00 a 20.00 hores, la plaça de Blanquerna (metro Drassanes) es convertirà en el dispensador de l’uniforme oficial del ‘moderneig’ barceloní quan trepitja l’Apolo: roba de pana i pantalons de pota ampla. I si aquest diumenge no hi pots assistir, diumenge que ve arriba Fleadonia, el mercat ambulant de carrer del Raval. Mateix concepte, però d’11.00 a 19.00 hores a Salvador Seguí (la plaça de la Filmoteca).
Notícies relacionades
¿Què et pot portar a desitjar la mort d’algú que estimes? Aquesta és la dura pregunta que serveix com a premissa de ‘El pes d’un cos’, obra de Victoria Szpunberg, al TNC (plaça de les Arts, 1), que s’estrena dijous, 12.
Benvingut a Foodcop BCN (passatge d’Aragó, 9), el primer supermercat cooperatiu, autogestionat i participatiu de la ciutat. ¿Què el diferencia del súper de la cantonada? Doncs és que aquest local, acabat d’inaugurar, prioritza els productes de proximitat, ecològics i sostenibles, i no té per objectiu enriquir-se, sinó oferir qualitat a preus justos. Això sí: per comprar, toca fer-se soci (amb una aportació de 90 € inicials i dedicar-li 3 hores de feina al mes).
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials
- ART Aquesta és l’obra de Picasso que ha desaparegut en un viatge de Madrid a Granada per ser exposada: valorada en 600.000 euros
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna