Rosalía treu el seu costat més íntim i sensual com a nova imatge de Calvin Klein

Destaca a l’anunci l’ús de la cançó ‘De madrugá’, en una versió inèdita fins al moment. "És com tancar un cercle", diu l’artista.

Rosalía treu el seu costat més íntim i sensual com a nova imatge de Calvin Klein
1
Es llegeix en minuts
AGNÉS ANDREU

Si per una raó és reconeguda la icònica marca de moda Calvin Klein és per les seves vistoses campanyes publicitàries que estan protagonitzades per famosos. Després de les més recents amb Bad Bunny i Jeremy Allen White pel que fa a l’apartat masculí, ara arriba el torn de Rosalía. Sota la lent de la reconeguda fotògrafa Carlijn Jacobs, la proposta combina moda, art i emoció, traient el costat més sensual de Rosalía. ¿El resultat? Una fusió d’"una sensualitat audaç amb una narrativa visual surrealista", segons diu el comunicat de la marca.

La campanya està constituïda per diverses fotografies i un vídeo, titulat Rosalía Turns It Up, on es presenta la superestrella del pop espanyol en escenaris minimalistes i surrealistes, dominats pel blanc i el negre: dins una banyera, travessant túnels il·luminats o posant amb una serp albina. La cantant llueix algunes de les peces de roba interior més icòniques de la firma: sostenidors i calces de cotó caracteritzades pel distintiu elàstic de Calvin Klein.

Notícies relacionades

Un bàsic al seu armari

El llançament té també un toc molt personal. El vídeo recupera De Madrugá, una cançó que Rosalía va interpretar durant la seva gira El Mal Querer (tot i que no va estar inclosa a l’àlbum i tampoc es va arribar a gravar oficialment). "L’underwear de Calvin Klein ha sigut un bàsic al meu armari durant anys. Estimo la marca i és un honor estar en aquesta campanya; se sent com un tancament de cicle", diu la cantant en una entrevista difosa per la firma.