Melody, "esgotada i trista", segons el seu entorn
Després del fracàs eurovisiu, la cantant sevillana ha protagonitzat una autèntica telenovel·la. Es troba malament i no entén com s’ha convertit en "la dolenta de la pel·lícula".

En un país on el futbol i la política copen l’atenció mediàtica, la participació de Melody a Eurovisió ha aconseguit el que era impensable: convertir-se en una qüestió d’Estat. Des de la seva victòria al Benidorm Fest fins a la controvertida roda de premsa, després del fracàs eurovisiu, la cantant sevillana ha protagonitzat una autèntica telenovel·la. La d’El baile del gorila ha passat a convertir-se, en tot just uns dies, de diva en malvada.
La història va començar al Benidorm Fest, el talent show de TVE. Allà, Melody es va imposar amb la cançó Esa diva. L’audiència va premiar aquesta barreja explosiva que posseeix: el seu carisma d’estrella infantil dels 90 barrejat amb la categoria d’una folklòrica ie-ie. Espanya la va enviar a Basilea convençuda que "aquest any, sí". Doncs no. Melody va posar tota la seva tenacitat i el seu art al servei de RTVE, però Europa li va donar l’esquena. Lloc 24. Els antepenúltims. I a partir d’aquí, la polèmica està servida. En la roda de premsa, l’actitud de Melody va ser percebuda per alguns com a prepotent i li van ploure les crítiques per no acceptar el resultat amb esportivitat. Va fugir de l’autocrítica, va qualificar la seva actuació de "sublim" i va mirar d’expressar el que pensava (tot el que el contracte amb RTVE li permetia). Va ser directa i va assenyalar culpables: "Jo estic molt contenta amb l’actuació, però crec que era millorable. Una vegada vaig guanyar el Benidorm Fest, la candidatura és de RTVE i són ells els que decideixen. Jo podia haver fet una candidatura més potent", va assegurar.
Notícies relacionadesLes Mamarazzis hem parlat amb algunes persones de l’entorn de Melody, persones que han tancat files per protegir l’artista, ja que es troba en un moment "de profund esgotament físic i mental" i "sense entendre per què s’ha convertit en la dolenta de la pel·lícula". Ens asseguren que "Melody es troba malament, està molt trista. Intentant millorar, a poc a poc, per complir les seves obligacions professionals. A més, no oblidem que és mare d’un nadó d’un any". Ens insinuen també que "el seu germà i el seu pare volen rendibilitzar el pas de Melody per Eurovisió, ho tenen clar des del principi. Tots han patit molt pel camí, sobretot ella, que amb prou feines ha pogut dedicar-se a cap altra cosa durant aquests mesos. S’hi ha bolcat en cos i ànima i mereix emportar-se uns diners". La cantant ha anunciat la seva reaparició pública en el programa El Hormiguero, d’Atresmedia, després de rebutjar ofertes astronòmiques d’altres espais televisius.
Una de les persones que ha estat més a prop de Melody durant aquests últims set mesos és Ferran Poca, un dels seus representants i l’empresari català que va convèncer Melody per actuar al Benidorm Fest i amb qui l’artista va firmar mitja hora abans del tancament de les inscripcions. Ferran és un dels fundadors de Locamente, la productora d’entreteniment dirigida al col·lectiu LGTBI més important d’Espanya, amb la qual Melody actuarà en alguns festivals. "Si Melody fos un còctel, diria que té dos terços de Carmen Sevilla i un terç d’Aitana", fa broma Ferran, mentre parla meravelles d’ella: "És una treballadora incansable que s’ha desviscut per i per a l’actuació". Ens confessa que ha "rigut i plorat amb ella" aquests mesos i que "no és cap secret que pensàvem que quedaríem en una posició millor". "Ella ha fet tot el que li han demanat que fes i sent que si li haguessin fet cas, la posada en escena hauria sigut més espectacular i això ens hauria fet guanyar punts". Diva fins al final.
-
- Saragossa, 86 Tanca la Pepeta, el celler on la gent va passar del country a veure els partits del Barça
- Catalunya, segona comunitat on els consumidors gasten més en menjar
- Justícia esmenarà l’error legal sobre oficiar casaments
- Música Una cantant catalana es cola a la llista de candidates a cançó de l’estiu a Spotify
- Cursa popular Una marea reivindicativa tenyeix el barri de Sants de verd i blau en la primera Cursa Antiracista de Barcelona
- Reforma profunda El zoo de Barcelona projecta reduir espècies i ajuntar-les en àrees que recreïn els seus hàbitats
- Al parc de Berlín de Madrid Feijóo insta a manifestar-se contra el Govern i «no confiar-se»: «Com més febles són, més perillosos»
- Salut Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Set ferits, un de gravetat, en una baralla amb armes blanques a Sabadell