GUARDONS
‘Woman’ premia els millors productes i marques de bellesa
La gal·la, celebrada a l’Hotel Four Seasons de Madrid i presentada per la model i actriu Laura Sánchez, va convocar un any més nombroses personalitats i representants del sector.

Un any més, i després de l’èxit de les passades edicions, l’Hotel Four Seasons de Madrid es va vestir de gala per acollir la quarta edició dels premis Woman Beauty, els guardons que atorga la revista Woman Madame Figaro i que enalteixen la bellesa en totes les seves formes i destaquen els productes i empreses de més qualitat i més innovadores que estan transformant el sector. Aquest any es van reconèixer 31 categories, cosa que demostra l’amplitud d’una indústria que no deixa de créixer, evolucionar i innovar.
La model i actriu Laura Sánchez va ser l’encarregada de presentar un acte al qual van acudir nombroses personalitats i representants del sector, i que va donar pas a notícies i reflexions sobre els nous paràmetres de bellesa que han obert un univers desafiador, atractiu i inspirador. "La bellesa és salut i harmonia, reforça l’autoestima i la confiança, afavoreix l’equilibri emocional i millora la nostra qualitat de vida", va assenyalar Arantza Sarasola, vicepresidenta de Prensa Ibérica i editora de Woman, que va prendre la paraula per remarcar l’aposta fèrria de la revista pel sector de la bellesa. I un bon exemple d’això són aquests guardons. "Els premis Woman Beauty donen visibilitat a l’enorme talent que les empreses i els professionals d’aquesta indústria demostren cada any en línies de treball que van des de les fragàncies fins al maquillatge passant pel tractament dels cabells, la salut dental, la nutrició o la protecció solar", va dir.
Així mateix, Mayka Sanchez, directora de la revista, va felicitar els premiats i va donar les gràcies als assistents. "Aquest esdeveniment és especialment gratificant perquè ens ajuda a confeccionar continguts de qualitat sobre les ensenyes premiades, als quals podrà accedir la nostra àmplia audiència tant des de Woman.es com des de les xarxes socials i el número de juliol".
L’elegància de les flors
El més excel·lent en cosmètics i marques de bellesa (línies de cura facial, corporal, capil·lar, productes solars, nutricosmètics, fragàncies i entitats, entre d’altres) que comparteixen aquesta visió curiosa, innovadora i més humana va ser guardonat en una gala dinàmica, vestida de flors (d’una elegància arquitectònica protagonitzada per roses, hortènsies i tulipes de la firma Floreale), i animada per la música de Dupla DJ acompanyada pel saxofonista Antonio Montesdeoca.
Alguns dels premiats en aquesta edició van ser: Shiseido (premi Ciència Cosmètica), Rapunhair, de Moncho Moreno (premi Cura Capil·lar Específica), Bleu, de Chanel (premi Perfum Masculí), i el maquillador Roberto Siguero, de Lancôme (premi Expert de l’Any). Així, una vegada més, Woman Madame Figaro va demostrar el seu compromís amb el sector de la bellesa servint d’altaveu per amplificar el seu saber fer.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida