Gira mundial
Bad Bunny confirma un altre concert a Barcelona i tres més a Madrid després d'una cua infinita per comprar les primeres entrades
Bad Bunny ha doblat el nombre de concerts a Espanya, de tres a sis, sense despentinar-se. L'augment de dates, quelcom que es podia intuir després de l'anunci de la gira mundial pels generosos buits al calendari d'una ciutat a una altra, s'ha produït poc després que comencés l'anomenada prevenda, una pràctica habitual en grans espectacles de la promotora Live Nation -tan sols necessites un usuari a la seva plataforma per accedir-hi- que es produeix un dia abans de la venda general.
Així, durant la cua gairebé infinita -alguns compradors tenien centenars de milers de fans esperant abans que ells-, l'artista porto-riqueny i la multinacional han publicat més oferta per respondre a la nombrosíssima demanda. A Barcelona, on actuava el 22 de maig a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, ha afegit una segona data el dia següent al mateix recinte. Per la seva banda, a Madrid -actuarà a la capital espanyola al Metropolitano-, més enllà dels concerts previstos per als dies 30 i 31 del mateix mes, ha sumat l'1 i el 2 de juny a la gira.
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Selectivitat 2025 Els alumnes amb les millors notes a les PAU 2025 a Tarragona: "Donen molta 'bola' a la selectivitat, però no és per a tant"
- Un problema a l’alça Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Cimera a la Haia Trump amenaça Espanya amb una guerra comercial: «És terrible el que ha fet. Haurà de pagar el doble»
- Les tres millors puntuacions
- L’últim acte El vell camp va dir adeu amb el comiat d’Alba i Busquets
- Lliga número 38 dels blancs El Madrid guanya la Lliga aprofitant el primer ‘match ball’
- EL MERCAT DE FITXATGES Laporta emplaça l’Athletic que no interfereixi amb Nico
- Mobilitat Renfe proposa alternatives al tall de l’R3 de Rodalies
- València / Las Palmas Un home asfixia i apunyala la seva dona i el seu fill de 2 anys