Gira mundial

Bad Bunny confirma un altre concert a Barcelona i tres més a Madrid després d'una cua infinita per comprar les primeres entrades

PI STUDIO

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Bad Bunny ha doblat el nombre de concerts a Espanya, de tres a sis, sense despentinar-se. L'augment de dates, quelcom que es podia intuir després de l'anunci de la gira mundial pels generosos buits al calendari d'una ciutat a una altra, s'ha produït poc després que comencés l'anomenada prevenda, una pràctica habitual en grans espectacles de la promotora Live Nation -tan sols necessites un usuari a la seva plataforma per accedir-hi- que es produeix un dia abans de la venda general.

Així, durant la cua gairebé infinita -alguns compradors tenien centenars de milers de fans esperant abans que ells-, l'artista porto-riqueny i la multinacional han publicat més oferta per respondre a la nombrosíssima demanda. A Barcelona, on actuava el 22 de maig a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, ha afegit una segona data el dia següent al mateix recinte. Per la seva banda, a Madrid -actuarà a la capital espanyola al Metropolitano-, més enllà dels concerts previstos per als dies 30 i 31 del mateix mes, ha sumat l'1 i el 2 de juny a la gira.