COMUNICACIÓ
Julia Otero, Premi d’Honor de la Diputació de Barcelona
Julia Otero va ser ahir distingida amb el Premi d’Honor de la Comunicació 2024 de la Diputació de Barcelona. La periodista rebrà el guardó a la gala de la 37a edició dels Premis de Comunicació Local, que se celebrarà demà al Paranimf de la Diputació, al recinte de l’Escola Industrial.
Amb aquest premi, el jurat i la diputació en pretenen reconèixer l’"excel·lent trajectòria", especialment en l’àmbit radiofònic, una carrera que va iniciar als 17 anys a Ràdio Sabadell i que s’ha definit per un "periodisme honest i responsable, i per ser una veu clara i decidida en defensa de la transparència informativa i el rigor periodístic". Així mateix, el jurat en va remarcar "el ferm compromís amb els valors ètics, que l’han convertit en una periodista referent i en un model a continuar per contribuir a construir una societat més informada i més justa".
Notícies relacionadesA la ràdio, Otero ha presentat programes a Ràdio Joventut de Barcelona, Ràdio Miramar, Punto Radio i, des del 2007, a Onda Cero amb Julia en la Onda. A la televisió va ser al capdavant d’espais com 3x4, La luna, La ronda, Un paseo por el tiempo, Las cerezas i Días de tele a TVE, i La columna i No em ratllis a TV3, entre d’altres.
En l’acte s’entregarà també, entre d’altres, el premi Tasis-Torrent de Premsa Local i Comarcal.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Acord de Govern i Comuns Catalunya mantindrà la rebaixa del 50% dels bitllets del transport el 2026
- L’entorn de la zona zero «Tenim senglars davant de casa»: preocupació veïnal als municipis de la zona zero de la pesta porcina a Catalunya
- Segons ‘People’ Qui és Nick Reiner, el fill i presumpte assassí del director Rob Reiner i la seva dona: problemes amb les drogues i entrades i sortides de centres de rehabilitació
- Resum de l’Any Els més estilosos del 2025, segons ‘The New York Times’: Rosalía, Alcaraz i diverses absències clamoroses
- Desconeguts i diferents
