El valor del grup
Del local al global
«Procurem inspirar els nostres periodistes perquè informin, opinin i entretinguin», diu Moll.

"Els orígens d’Estopa tenen similitud amb Prensa Ibérica", va assegurar Sergi Mas, presentador de la gala, per donar la benvinguda sobre l’escenari a Javier Moll, president de Prensa Ibérica, i Arantza Sarasola, vicepresidenta del grup de comunicació. Un reflex paral·lel, segons Mas, de com un grup petit s’ha convertit en un dels més importants del país.
"Vam començar a les Canàries, el 1978, amb dos diaris, un de matutí i un altre de vespertí", va explicar Moll durant la primera xerrada de bar de l’acte, ja que va transcórrer amb tots ells asseguts al voltant d’una característica taula d’alumini. "Creiem molt en el periodisme de proximitat, el periodisme local. Aquesta ha sigut una constant en la nostra vida que segueix dempeus", va apuntar el president de Prensa Ibérica, que creu "que els ciutadans estan més interessats pel que els afecta a ells directament".
El grup va anar adquirint capçaleres. "Procurem inspirar els nostres periodistes perquè informin, opinin i entretinguin. Si no hi ha entreteniment, avorreixes, i no et llegeixen", va apuntar Moll. Sarasola va destacar la importància de "contrastar les notícies. Sempre ho hem fet".
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments