Segueix el conte de Georgina, ara a l’Aràbia Saudita
La parella de Cristiano Ronaldo és de nou la protagonista total de sis episodis de ‘Soy Georgina’, que s’estrenen avui, en què s’exploren noves facetes d’aquesta Ventafocs del segle XXI, la jove que va canviar la carbassa pel Lamborghini en un encanteri que sembla continuar.
Georgina Rodríguez, en una imagen del reality Soy Georgina. /
Georgina Rodríguez aconsegueix provocar rebuig i addicció per parts iguals, però mai indiferència. Qui no la suporta, o no veu el seu reality o ho fa rondinant, però a la resta li resulta hipnòtica la seva presència i la seva manera de narrar. I aquests últims comprovaran en aquesta temporada que Georgina ja és Georgina i punt. Ja no parla del seu passat, perquè ens el sabem i el que importa ara és el seu present. I tot i que ella és l’estrella indiscutible, per contrarestar aquesta imatge del pare absent que es podia desprendre d’anteriors episodis, hi ha més presència d’un Ronaldo entregat (a estonetes) als seus fills i a la seva dona.
Perquè, amb el seu fitxatge per l’Al-Nassr, ara aquesta és la seva llar. En la primera entrega els vam veure a les seves residències de Madrid i Torí; en la segona, mudats a Manchester, i ara, a la seva mansió de Riad, un marc que no podia ser més ideal per a gent del seu nivell. Així, en aquesta temporada, que, a tall de les aventures de Tintín, es podria titular Georgina a l’Imperi del Luxe Obscè, veiem com anar el cap de setmana a la platja en família és instal·lar-se en un impressionant resort flotant al mar Roig ("el luxe més gran per a nosaltres és estar amb els nens a la natura", assegura), que per Nadal els munti una pista de gel al jardí ("Georgilandia") o celebrar el seu 30è aniversari a las Maldives amb la prole (els seus fills i el seu equip). Però és que Georgina ens ha habituat que això sigui normal i disfrutem endinsant-nos en un món on mai més ens convidaran. Capítol a part són els meravellosos paisatges mostrats, com el desert d’Al-Ula.
No obstant, com a model i influencer top que ja és (té 28 milions de seguidors a Instagram), el seu món no acaba aquí. La veiem acudir a París, per a una desfilada de Loewe, amb una elegantíssima gavardina de napa de la firma i una pinça al cabell d’aquestes que venen al súper. "Soc incapaç de viatjar sense la meva pinça", assegura (i al Carrefour ja n’estan augmentant l’estoc). Acurada amb la seva imatge, el mimetisme amb les dones ricasses de l’Aràbia Saudita està molt aconseguit. Amb el cabell més fosc, unes enormes celles traçades, ulleres de sol enormes i jerseis de coll alt podria passar per una d’elles.
Essència sexi
Tot i que no perd la seva essència sexi i per això no dubta a acudir a uns premis a Riad amb un escot molt descarat, i provoca una escena d’allò més xocant: dones vestides amb túniques negres de cap a peus amuntegant-se per fer-se un selfie amb ella. I és que el reality no para de mostrar com la idolatren uns i altres, i entre tant afalagament vil és un encert que el seu agent, Ramón Jordana, li estigui llançant constantment missatgets. Un contrapunt necessari que humanitza l’assumpte.
Com que ella és la protagonista i la narradora del seu propi conte, aprofita per exaltar el seu príncep blau ("Ronaldo és el company de la meva vida, el meu confident, la meva ànima bessona") abans de posar el colofó: "Fins aquí tots els somnis que s’han convertit en realitat. Sento que la nostra vida aviat canviarà, però mentrestant continuaré caminant de la vostra mà i en la mateixa direcció cap a un futur brillant".