GIRA MUSICAL
Les entrades per veure Oasis s’esgoten a Irlanda només sortir a la venda
La banda Oasis /
Les entrades per veure el 2025 el grup Oasis a la República de l’Irlanda es van esgotar poques hores després d’haver-se posar-se a la venda ahir, mentre que per als concerts al Regne Unit en queden poques. La pàgina irlandesa de Ticketmaster va indicar ahir que les entrades per a les actuacions d’Oasis a l’estadi Croke de Dublín per a l’agost de l’any vinent estan totes venudes.
Mentrestant, milers de fans encara intentaven ahir comprar entrades per als concerts britànics i esperaven el seu torn en línia per comprar-les a través de Ticketmaster, See Tickets i Gigsandtours, si bé les webs advertien que el nombre d’entrades era baix. "Com era d’esperar, Oasis és increïblement popular. Estem processant les comandes el més ràpid possible, així que, sisplau, mantinguin el seu lloc a la fila", va indicar Ticketmaster.
Fre a la revenda
La banda britànica Oasis havia instat la gent a no revendre entrades a preus més alts en pàgines web no vinculades al seu promotor, perquè serien cancel·lades, després de veure que algunes s’oferien per milers de lliures en la prevenda.
La venda general d’entrades havia començat dissabte al matí, tant a Irlanda com al Regne Unit. El gran interès per tornar a veure Oasis en directe va fer que molta gent comprés bitllets en prevenda en pàgines web a preus excessivament alts, de 6.000 lliures (7.080 euros), i fins i tot més.
A la seva pàgina de la xarxa social X, la banda va assenyalar que havien notat que la gent intentava vendre entrades en el mercat de segona mà des de l’inici de la prevenda". I advertia: "Tingueu en compte que les entrades només es poden revendre, pel seu valor nominal, a través de Ticketmaster i Twickets. Les que s’hagin venut incomplint els termes i condicions, seran cancel·lades pels promotors".
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
