Disney-Pixar anuncia ‘Frozen 3’, ‘Toy Story 5’ i ‘Els Increïbles 3’
Frozen 3
Disney-Pixar va anunciar divendres, en el cèlebre esdeveniment D23, que treballaran en les noves entregues de les seves franquícies més icòniques: Frozen 3, Toy Story 5 i Els increïbles 3. Es desconeixen les dates d’estrena, però es creu que trigaran encara uns anys.
La tercera entrega de Frozen destaca entre les més esperades. La primera va sortir el 2013. Va ser un èxit massiu i va guanyar dos premis de l’Acadèmia, inclòs el de millor pel·lícula d’animació. La seqüela, Frozen 2, del 2019, va superar la primera en recaptació. En total, totes dues han recollit 2.700 milions de dòlars.
L’anunci de la cinquena entrega de Toy Story també va ser aplaudit. Es va estrenar el 1995 i va ser la primera pel·lícula animada per computadora de llarga durada i va establir Pixar com un gegant en l’animació. Les tres seqüeles han recaptat més de 3.000 milions de dòlars. L’altra gran novetat ha sigut Els increïbles 3. La primera, de l’any 2004, va guanyar el premi de l’Acadèmia a la millor pel·lícula d’animació. El 2018 va arribar la segona, amb una acollida encara més aclaparadora. Entre les dues han recaptat més de 1.800 milions de dòlars.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Catalunya, fàbrica de cànnabis Les baixes penes a Espanya vinculades a la marihuana atrauen les màfies internacionals
- ONADA DE FRED Les temperatures es desplomen a Catalunya: fins a -13,7º a Das, -6º a Cardona i -1,8º en punts de Barcelona
- La BBC i Winston Churchill
- Les lectures més esperades per al 2026
- Uclés guanya el Nadal amb una carta d’amor onírica a Barcelona
