Disney-Pixar anuncia ‘Frozen 3’, ‘Toy Story 5’ i ‘Els Increïbles 3’

Frozen 3
Disney-Pixar va anunciar divendres, en el cèlebre esdeveniment D23, que treballaran en les noves entregues de les seves franquícies més icòniques: Frozen 3, Toy Story 5 i Els increïbles 3. Es desconeixen les dates d’estrena, però es creu que trigaran encara uns anys.
La tercera entrega de Frozen destaca entre les més esperades. La primera va sortir el 2013. Va ser un èxit massiu i va guanyar dos premis de l’Acadèmia, inclòs el de millor pel·lícula d’animació. La seqüela, Frozen 2, del 2019, va superar la primera en recaptació. En total, totes dues han recollit 2.700 milions de dòlars.
L’anunci de la cinquena entrega de Toy Story també va ser aplaudit. Es va estrenar el 1995 i va ser la primera pel·lícula animada per computadora de llarga durada i va establir Pixar com un gegant en l’animació. Les tres seqüeles han recaptat més de 3.000 milions de dòlars. L’altra gran novetat ha sigut Els increïbles 3. La primera, de l’any 2004, va guanyar el premi de l’Acadèmia a la millor pel·lícula d’animació. El 2018 va arribar la segona, amb una acollida encara més aclaparadora. Entre les dues han recaptat més de 1.800 milions de dòlars.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV