Crònica rosa
Shakira i Piqué, ni missatges ni desglaç
Podem confirmar que no hi ha hagut, com s’ha dit, intercanvi de felicitacions entre la cantant i l’exfutbolista pels seus recents aniversaris (tots dos el celebren el dia 2 de febrer) i que la seva relació continua sent més que gèlida

Shakira i Gerard Piqué continuen generant titulars conjunts, a desgrat seu. Aquesta setmana ha saltat la notícia d’un sorprenent acostament entre tots dos després de gairebé dos anys de la seva tempestuosa separació. La treva, segons diverses informacions publicades i televisades, hauria arribat en forma d’espelma, a tall de felicitació d’aniversari i a través d’un missatge de mòbil. Una emoticona enviada per la cantant a l’exfutbolista hauria propiciat l’enterrament de la destral de guerra, segons la versió d’alguns periodistes. L’exparella, suposadament, es podria haver intercanviat missatges de WhatsApp per felicitar-se pels seus recents aniversaris (tots dos el celebren el 2 de febrer), un gest que significaria que les seves aigües estan calmades, per fi.
Tot i que diferents mitjans de comunicació han apostat per la veracitat d’aquestes informacions i han assegurat que Shakira i Piqué haurien acostat postures gràcies als esmentats missatges, les Mamarazzis podem confirmar que no s’han enviat cap missatge i que la seva relació continua sent més que gèlida. L’entorn de tots dos ho corrobora. Igual que tampoc són certes les informacions que afirmen que l’artista colombiana hauria "aixecat el veto" a la parella de Piqué, Clara Chía, perquè la catalana pogués relacionar-se amb normalitat amb Sasha i Milan i compartir el mateix espai amb ells. "Mai hi ha hagut cap clàusula en el conveni de separació que tingués de veure amb Clara", ens garanteixen fonts ben informades. "Shakira no ha aixecat cap veto perquè mai ha existit", afirmen les mateixes fonts. El que sí que és cert és que Clara encara no conviu amb els fills de la seva parella i no perquè es tracti d’una imposició de Shakira, sinó per decisió del pare dels menors. Pot ser que això canviï en un futur no gaire llunyà.
Després de la trilogia del despit, Te felicito, Monotonía i la cançó amb Bizarrap, Shakira va deixar l’artilleria pesada contra el seu ex i ara està centrada en la preparació d’un nou àlbum, un documental sobre la seva vida i una gira mundial que la portarà a 30 països. Per a Shakira, el 2024 serà, sens dubte, un any atapeït de noves aventures. Esperem que l’amor sigui una d’elles i que els constants rumors d’una nova relació sentimental siguin realitat.
Notícies relacionadesEl pretendent
L’últim nom que sona amb força com a pretendent de la cantant és el de Julian Edelman, de 37 anys. És tota una estrella de futbol americà als EUA, tot i que ja està retirat i ara treballa com a comentarista esportiu. Diverses trobades entre tots dos a Miami i una fotografia dels dos junts en la celebració de l’aniversari de Shakira han fet saltar les alarmes. A més, la presentadora del programa d’Univisión El Gordo y La Flaca, Tanya Charry, amiga de Shakira, va explicar que "no se sap si l’embolic es consolidarà, però ell està superinteressat" en la colombiana. De moment, pel que sembla, la preocupació principal de Shakira no és tornar a enamorar-se, sinó el seu judici contenciós amb Hisenda. Ahir va haver de declarar per la segona causa penal oberta contra ella per presumpte frau fiscal de sis milions d’euros el 2018. Tant de bo hi hagi una shakirada musical sobre el tema.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Tornada a l’ESCOLA Un de cada tres alumnes catalans necessita una atenció educativa especial
- Abans de l'amnistia L'Advocat General de la UE proposa avalar el suplicatori que Llarena va cursar contra Puigdemont i Comín
- Crisi habitacional El ‘boom’ de lloguer d’habitacions a Barcelona multiplica les «pràctiques abusives», alerten els administradors
- Incident Una avaria a l'avió obliga Sánchez a cancel·lar el seu viatge a París
- Consell Executiu El Govern llança la primera convocatòria de la llei de barris per recuperar zones degradades
- Després de quatre anys en política Jaume Giró deixa Junts i la seva acta al Parlament per discrepàncies amb la direcció del partit