Història
Subhastada una carta enviada des del Titanic per un passatger per 12.000 dòlars
El creador del ‘tour’ del Titanic: «La seguretat és pur desaprofitament»
Els experts van avisar el 2018 dels riscos del submergible desaparegut rumb al ‘Titanic’
Una carta escrita a bord de l’RMS Titanic per un passatger uruguaià i enviada des d’Irlanda al seu germà l’11 d’abril del 1912 ha sigut subhastada a Montevideo per 12.000 dòlars.
La peça forma part d’una part d’uns 800 lots d’argenteria criolla, militaria i documents històrics que estan sent subhastats de manera presencial i en línia per l’empresa Zorrilla.
Escrita en paper amb capçalera i marca d’aigua de la companyia White Star Line, la missiva conté dos folis amb una taca d’humitat i una nota posteriorment escrita pel seu receptor que diu: «Última carta que va escriure el meu estimat germà Ramón. Als tres dies d’aquesta carta, va naufragar el Titanic, i va morir ofegat».
Temes:
- La Cambra de Barcelona situa la C-55 desdoblada i el tren transversal com a eines clau de país
- Veto als ‘deepfakes’ El Parlament Europeu prohibeix l’ús d’IA per generar nus falsos
- Entre tots Carta d'un lector: "Noelia, gràcies per ser tan valenta"
- Endarrerir el rellotge ¿Quan clarejarà i es farà fosc a Barcelona i la resta de Catalunya després del canvi d'hora?
- Ofensiva contra l’Iran Sima Shine, analista i ex Mossad: «Sense una solució a l’urani enriquit, no es pot donar la guerra per acabada»
