Incident
L’escarabat que es va colar a la Gala Met 2023, assetjat per un fotògraf
Alfombra vermella de la Gala Met 2023
Met Gala 2023: els famosos rendeixen homenatge a Karl Lagerfeld
Alfombra vermella de la Gala Met 2023: els 10 millors vestits en honor a Karl Lagerfeld
Els set pitjors vestits de l’alfombra vermella de la Gala Met 2023

Com cada primer dilluns de maig, ahir es va celebrar un dels esdeveniments més esperats per al món de la moda i de les ‘celebrities’ internacionals: la Met Gala 2023. Molts la consideren la festa més exclusiva del món ‘fashion’, la qual cada any és protagonitzada per una temàtica diferent que marca l’estètica de l’esdeveniment.
Dilluns a la nit, vam veure centenars de personalitats que vestien amb la temàtica de Karl Lagerfield, el ja finat dissenyador d’alta moda, al qual es va retre aquest homenatge especial. Figures reconegudes de diferents àmbits desfilaven per la passarel·la de la Met Gala mentre els fotògrafs i paparazzis els feien fotos i alguna breu entrevista.
No obstant, durant l’entrada dels convidats a la sala on se celebrava la gala, un inesperat amic també va voler formar part del xou: un enorme escarabat es va passejar durant una bona estona per l’alfombra on passaven tots els famosos per accedir a l’esdeveniment.
Lo mejor de la met gala? La cucaracha si me lo preguntan pic.twitter.com/X6wzotgLp4
— Santiago🩵 (@S_Santa17) 2 de mayo de 2023
Viral en xarxes
En el vídeo, gravat per algú del públic, es pot veure com l’escarabat recorre l’alfombra mentre un fotògraf el persegueix amb la càmera per captar el graciós moment. En xarxes socials, el vídeo s’ha viralitzat i ja compta amb més de dos mil ‘m’agrades’ a Twitter, en què molts usuaris han comentat aquest curiós incident.
Les escales del Met es van convertir, un any més, en un lloc d’expressió on els convidats més exclusius del món de la moda, el cine o la música van reinterpretar amb els seus ‘looks’ el que Karl Lagerfeld va significar per a la història de la moda. Rihanna, Gigi Hadid o Jennifer Lopez són alguns exemples d’algunes de les personalitats que van assistir a l’esdeveniment.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»