Als 56 anys
Mor Paul Grant, mític actor de ‘Star Wars’ i ‘Harry Potter’
Va ser trobat estès a terra a l’estació de King’s Cross, a Londres

Madrid L’actor Paul Grant ha mort als 56 anys. Conegut per interpretar un dels ewoks a ‘El retorn del Jedi’, el capítol cinquè de la saga de ‘Star Wars’, i per donar vida a un elf a ‘Harry Potter’, en la primera pel·lícula: ‘La pedra filosofal’.
Segons Sky News i la cadena SER, l’intèrpret va ser trobat estès a terra a l’estació de King’s Cross, a Londres, dijous a la tarda. No obstant, ha sigut declarat mort aquesta matinada com a conseqüència d’una mort cerebral.
La seva filla, Sophie Jayne Grant, ha confirmat la mort de l'actor al mitjà britànic i ha assegurat que està «desconsolada». «Cap noia mereix que li treguin el seu pare... Era tan conegut i estimat. Se n’ha anat massa aviat», ha assenyalat. Va ser la seva família qui va decidir desconnectar-lo del suport vital al no poder fer res per revertir la mort cerebral.
Notícies relacionadesL’actor patia acondroplàsia i precisament per la seva estatura (feia 1,32 metres) va poder desenvolupar la seva carrera com a actor.
Malgrat la seva fama i les seves interpretacions, Grant tenia problemes amb l’alcohol i en una entrevista el 2014 va reconèixer que s’havia gastat tots els seus diners en alcohol, drogues i prostitutes.
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- Fiscalitat El Govern aprovarà reduir l’IRPF a les rendes inferiors a 33.000 euros després d’un pacte amb ERC
- Fiscalia demana 20 anys de presó per a l’infermer dels jesuïtes de Casp
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Via lliure per a ‘El odio’ Un jutjat de Barcelona denega la suspensió provisional de la publicació del llibre sobre José Bretón
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Investigació oberta Actes vandàlics a una vintena de tombes del Cementiri Vell de Girona
- Funcionaris El Govern pacta amb els sindicats treure més places a oposició per facilitar la jubilació parcial dels empleats públics
- Indústria editorial Penguin Random House viatja al futur amb un ‘hub’ logístic robotitzat capaç de gestionar 40 milions de llibres a l’any