Expectació entre els fans
Surt a la llum la primera imatge de Lady Gaga amb Joaquin Phoenix a ‘Joker 2’
Després que es revelés que a ‘Joker 2: Folie a Deux’ Lady Gaga encarnarà el paper de l’alienada Harley Quinn, la legió de fans d’aquesta saga estaven expectants per veure caracteritzada la polifacètica artista. I aquesta mateixa setmana, el director del film, Todd Phillips, ha curullat aquests desitjos mostrant les primeres imatges de la cantant com a Harley Quinn.
Phillips ha escollit el seu compte d’Instagram per mostrar les exclusives instantànies, en què es veu en una actitud molt carinyosa Gaga i Joaquin Phoenix, que per descomptat repeteix en el paper de Joker després d’aconseguir l’Oscar a millor actor el 2020.
Les expectatives que queden pendents ara se centren en la trama de la nova entrega i, per descomptat, en si hi haurà química entre Lady Gaga i Phoenix a la pantalla.
- El final de la ronda catalana Iniesta s’estrena amb victòria a la Volta
- Successos Un incendi al port de Barcelona crema contenidors de mercaderies i aixeca una gran columna de fum negre
- PSOE Sánchez reivindica davant la militància el 'No a la guerra': «Espanya actua amb coherència i no renuncia als seus principis»
- Salut laboral La Generalitat ja incentiva els centres mèdics que escurcin les baixes de pacients, malgrat les crítiques
- Crisi de governança La remodelació del Govern entorpeix el pla de la Moncloa per fer fora Ángel Escribano d’Indra
