En l’aplicació
Spotify incorpora el català

Spotify incorporarà el català entre els idiomes en què està disponible la seva aplicació a partir d’aquest mes d’octubre. Spotify vol així acostar-se a la família blaugrana i en reconeixement a la identitat del club i al seu compromís amb Catalunya; de fet, ho va anunciar el president del Barça, Joan Laporta, durant el seu informe davant l’Assemblea de Compromissaris. L’aplicació de la plataforma de Spotify passarà a estar disponible en un total de 63 idiomes.
Configuració
Per activar el català en l’aplicació, n’hi haurà prou amb anar a l’apartat de configuració en el compte a iOS o en la configuració d’idioma del dispositiu a Android. Així mateix, s’està treballant perquè pròximament el català també estigui present en la versió web de la plataforma.
Aliança més enllà del terreny comercial
Notícies relacionades«La nostra aliança amb Spotify va molt més enllà d’una relació comercial, és una relació estratègica. Des de l’inici de la nostra vinculació van entendre la nostra idiosincràsia, i una bona prova n’és el compromís amb la llengua catalana, l’idioma oficial del club, amb el desenvolupament de l’aplicació i la web de Spotify en la nostra llengua», ha declarat Laporta.
«Estem agraïts als aficionats del FC Barcelona per la càlida benvinguda que han donat a l’Spotify Camp Nou aquest any. Com a part de la nostra associació i compromís constants per acostar el món del futbol i la música, l’experiència de l’aplicació Spotify recolzarà el català a partir de l’octubre perquè els aficionats del club puguin disfrutar ara de Spotify amb més facilitat», ha dit Marc Hazan, executiu de Sportify.
- Troballa singular La NASA descobreix un os a Mart
- La nit de la pilota Mamarazzis: gresques i futbolistes
- Òbit Mor la periodista Sandra Carmona als 42 anys
- ¿Separació? Joana Sanz, dona de Dani Alves, elimina de les xarxes socials totes les fotografies que tenia amb el seu marit
- De matinada Els Mossos irrompen a la polèmica discoteca Waka de Sant Quirze del Vallès
- Entendre + el fitnes Tres esports que hauries de practicar per anar a la moda el 2023
- Avanç científic Així aconsegueix un robot fondre’s, escapar-se d’una gàbia i tornar a acoblar-se
- Investigació científica María Blasco: «Algun dia podrem ‘curar’ l’envelliment»
- El fenomen té un nom: NBN La tendència de sortir al carrer amb pijama conquista les grans ciutats: ¿moda, esnobisme o desídia?
- Indignació al món musulmà Suècia sospita que Rússia està darrere de la crema de l’Alcorà que li ha complicat l’entrada a l’OTAN