Admiració mútua
La història d’amor entre Rosalía i Estopa
La catalana ha professat la seva admiració pels germans Muñoz, l’última vegada en el concert de Barcelona

Rosalía va arrasar al Palau Sant Jordi amb el seu Motomami World Tour. Entre els espectadors que estaven en «un lloc sagrat», com va dir ella, hi havia un dels duos més importants del país: Estopa.
La de Sant Esteve ses Rovires ha professat el seu amor pels germans Muñoz en més d’una ocasió. En una entrevista amb ‘W Magazine’ va confessar que el primer disc que va comprar, un casset, va ser d’Estopa. I a l’alfombra vermella de Los40 Music Awards va cantar en directe uns versos de ‘Tu calorro’.
Declaració al Sant Jordi
I en el concert de diumenge al Sant Jordi, David i Jose la van veure actuar com ella va fer la primera vegada que va anar a un gran concert, justament d’aquesta parella de germans i en aquest «lloc sagrat».
Ara només queda esperar i veure si en algun moment decideixen col·laborar, una cosa que els fans segur que rebran amb els braços oberts.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer