No pot participar en assajos
Celine Dion cancel·la els seus concerts a Las Vegas al patir espasmes musculars

Dion confessa que esperava trigèmins_MEDIA_1
La cantant canadenca Celine Dion ha anunciat que cancel·larà els seus pròxims concerts en el Resorts World Theatre de Las Vegas, a causa que pateix «espasmes musculars» que li impedeixen desenvolupar la seva feina.
Segons s’explica a la pàgina oficial d’internet de la diva del pop, la cantant «ha estat experimentant espasmes musculars greus i persistents que li impedeixen treballar. El seu equip mèdic continua avaluant-la i tractant-la. No obstant, els símptomes que està experimentant li impedeixen participar en els assajos en curs per al nou espectacle».
Aquesta situació ha obligat la intèrpret de ‘My heart will go on’, el tema central de la pel·lícula ‘Titanic’, a cancel·lar els concerts previstos del 5 al 20 de novembre d’aquest any i del 19 de gener al 5 de febrer del 2022.
Decepció de la cantant
«Estic desconsolada», assegura Celine Dion a la seva web. «El meu equip i jo hem estat treballant en el nostre nou programa durant els últims vuit mesos, i no poder obrir aquest novembre m’entristeix més enllà de les paraules».
«Els meus socis a Resorts World Las Vegas i AEG han estat treballant dia i nit per preparar aquest nou espectacle d’avantguarda i és absolutament bonic. Em sento tan malament per haver-los decebut, i lamento especialment decebre tots els fans que han estat fent plans per venir a Las Vegas. Ara, he de concentrar-me a millorar... vull superar això tan aviat com pugui», explica.
Notícies relacionadesLa guanyadora de dos Oscars i diversos premis Grammy anuncia, no obstant, que el ‘Courage World Tour’, aquest nou espectacle que prepara a Las Vegas, encara està programat per reprendre’s a partir del 9 de març del 2022.
Per la seva part, Scott Sibella, president de Resorts World de Las Vegas, on havia d’actuar la cantant, va explicar en un comunicat: «Si hi ha una cosa que aquests temps difícils ens han ensenyat és que res és més important que el seu benestar. Desitgem [a Celine] una ràpida recuperació i esperem donar-li la benvinguda a la seva nova llar quan se senti preparada i capaç d’actuar de nou».
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos