Perills del sol
Hugh Jackman alerta de nou dels riscos del càncer de pell després de sotmetre’s a una biòpsia
L’actor australià Hugh Jackman ha alertat de nou públicament dels riscos de càncer que provoca una descurada exposició al sol, i ho ha fet després de sotmetre’s a una biòpsia de la pell.
Jackman ha gravat un vídeo que ha difós a les xarxes socials on apareix amb un embenat al nas, per cobrir l’àrea danyada pel tractament.
Notícies relacionadesL’actor de Hollywood ja va ser tractat d’un carcinoma el 2017, i el 2015 ja va relatar en una entrevista a l’‘ABC’ que de nen i adolescent passava el dia a l’exterior, sota l’ardent sol australià, sense cap tipus de protecció amb els seus germans. Els seus pares no van comprar o no van utilitzar mai crema solar, assenyalava.
A couple of notes: please get skin checks often, please don’t think it can’t happen to you and, above all, please wear sunscreen. pic.twitter.com/MqqdxlM4C3
— Hugh Jackman (@RealHughJackman) 2 de agosto de 2021
Ael seu compte de Twitter, Jackman ha acompanyat el seu vídeo testimoni d’unes paraules: «Un parell de notes: sisplau, feu-vos controls de la pell amb freqüència, no cregueu que no us pot passar i, sobretot, utilitzeu protector solar».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»