’Boom’ cultural a Barcelona
L’exposició ‘Feminista havies de ser’ supera les 70.000 visites al Palau Robert
Després del seu èxit a la capital catalana, la mostra iniciarà a mitjans de gener una itinerància pel territori català

L’exposició’Feminista havies de ser’,comissariada per la guionista i escriptoraNatza Farré, ha superat les 70.000 visites al Palau Robert de Barcelona abans de començar una itinerància, ha informat la institució en un comunicat.
La instal·lació, inaugurada amb gran èxit el 22 de setembre, tenia l’objectiu de «difondre el missatge que cal avançar en laigualtatefectiva entredones i homesi eliminar la discriminació per raons de sexe».
«No puc estar més contenta», ha celebrat Farré, que ha afirmat que ha funcionat el boca-orella i elfeminismeha ocupat les xarxes i els mitjans gràcies a l’èxit de l’exposició.
Notícies relacionadesLa comissària ha afegit que «en plena pandèmia, s’ha fet més certa la sentència que acompanya una de les sales de l’exposició: ’L’esperança és una acció radical’«.
La mostra, que s’ha complementat amb diverses activitats programades per la professora Núria Vergés i la poeta Mireia Calafell, començarà ara la seva itinerància pel territori català. La primera parada, a mitjans de gener, al Castell de Cornellà de Llobregat (Barcelona).
- Salut Elimina-la ja de la teva dieta: l’embotit que es vincula al càncer de còlon
- Crisi energètica Les gasolineres avisen amb temps: aquest dia de febrer pujarà la gasolina
- El nou Camp Nou La constructora del Camp Nou: Limak Holding, Erdogan i el negoci dels amics
- Crisi a TV-3 Joel Díaz, el presentador de ‘Zona Franca’, deixa el programa després de la polèmica de l’esvàstica i el PSC
- Educació Catalunya assajarà un MIR per a professors a partir del curs 23-24
- Actualitat Directe | Últimes notícies sobre la guerra entre Rússia i Ucraïna
- Tres dècades després Els Mossos d’Esquadra estrenen nou uniforme aquest divendres
- ‘Newsletter’ Si estàs en els 50, tens futur, per Pau Arenós
- Esdeveniment tecnològic global ISE Barcelona 2023: data, horari i programa del congrés audiovisual
- Crisi energètica Aquestes són les 10 gasolineres més barates de Barcelona avui, dimarts 22 de novembre