LA NIT DEL CINE ESPANYOL
Casado, Echenique i Garzón posen junts a la catifa vermella dels Goya
Els dirigents del PP, Podem i IU es fotografien amb el president i els vicepresidents de l'Acadèmia del Cine

zentauroepp46808717 graf736 sevilla 02 02 2019 el presidente de la academia 190203004742 /
La gala dels premis Goya ha aconseguit reunir en una fotografia el líder del PP, Pablo Casado; el secretari d’Organització de Podem, Pablo Echenique; i el líder d’IU, Alberto Garzón. Els tres dirigents han posat junts a la catifa vermella de la cerimònia, a Sevilla.
Casado, Echenique i Garzón s’han fotografiat, abans de la gala, al costat del president de l’Acadèmia de Cine, Mariano Barroso, i els vicepresidents de la institució, Nora Navas i Rafa Portela.
Notícies relacionadesGarzón ha sigut l’únic dels tres que ha aparegut en la imatge amb un ventall vermell amb el lema #NiUnaMenos, que l’associació de dones cineastes CIM ha repartit entre els assistents per condemnar la violència masclista.
Altres polítics que han assistit a la gala han sigut la ministra d’Hisenda, María Jesús Montero; la portaveu de l’Executiu, Isabel Celáa; el titular de Cultura, José Guirao, i el president de la Junta d’Andalusia, Juan Manuel Moreno.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents