Kylie Minogue oferirà un concert "íntim" a la Sala Bikini
La cantant australiana actuarà el 16 de març a Barcelona
Les entrades estaran a la venda el 15 de febrer
La cantant australiana Kylie Minogue. /
Kylie Minogue oferirà un concert a la Sala Bikini de Barcelona el pròxim 16 de març en el marc d'una gira europea de cinc actuacions "íntimes", que començarà amb un primer espectacle el dia 13 de març al Café de París de Londres.
Segons ha informat avui la promotora Doctor Music, després d'aquest concert inicial a la capital britànica, Kylie Minogue actuarà l'endemà a la sala Gorilla de Manchester; el divendres 16 de març estarà a la sala Bikini de Barcelona; el diumenge 18 farà un concert al Café de la Danse, de París; i acabarà la seva gira el dimarts 20 de març a la sala Berghain de Berlín.
La cantant i compositora australiana presentarà en aquesta gira el seu nou àlbum, Golden, que surt al mercat el pròxim 6 d'abril.
En un comunicat, Kylie Minogue ha manifestat que està "molt emocionada" per interpretar les seves cançons en "aquests icònics clubs europeus".
L'artista, que es va sentir "revitalitzada" mentre gravava aquest nou àlbum a Nashville, ha revelat, així mateix, que els concerts de la gira seran "nous, íntims i divertits".
Les entrades per al seu concert a Barcelona estaran disponibles a partir del 15 de febrer.
- BICENTENARI DE L'AUTORA D'UN CLÀSSIC Les fosques passions d'Emily Brontë
- Catalunya Cues al consolat del Marroc a Girona per la regularització extraordinària
- La gestió del temporal El Govern defensa les restriccions a tot Catalunya durant l’alerta per vent: «Es van prendre les mesures necessàries»
- Temporal mortal Mor la treballadora d’una empresa del Bon Pastor a qui li va caure part del sostre pel fort vent
- Catalanisme i autogovern (capítol 1). La idea d'autogovern
