S'ACOSTA L'HIVERN
Barcelona estrenarà el 28 d'octubre la gran exposició de 'Joc de trons'
La capital catalana serà la primera ciutat a acollir, al Museu Marítim, la gira mundial de la mostra basada en l'univers de la sèrie de HBO
Barcelona serà la primera ciutat del món a acollir la gran exposició sobre ’Joc de trons’, concretament a partir del 28 d’octubre. /
Confirmat: Barcelona serà la primera ciutat del món a acollir, el 28 d'octubre, la gran exposició oficial de 'Joc de trons'. Les entrades per a la mostra, que es podrà visitar al Museu Marítim, a les històriques Drassanes, ja estan disponibles des d'aquest dijous, 14 de setembre, a www.gameofthronesexhibition.es.
HBO Global Licensing, la productora GES i la promotora local Sold Out, que col·labora amb la francesa Encore, han anunciat que 'Game of thrones. The touring exhibition', l'exposició pública més gran de la sèrie, serà una experiència interactiva que ocuparà més de 1.000 metres quadrats de superfície i estarà basada en el món creat per l'escriptor George R. R. Martin. Els visitants es podran acostar a l''attrezzo', a peces del vestuari, objectes i decorats originals.
Zones temàtiques
Amb una combinació d'espais interactius i contingut multimèdia, la mostra permetrà experimentar i submergir-se en la lluita pel Tron de Ferro de l'univers artístic de ‘Joc de trons’. L'exposició comptarà amb diverses zones de temàtica dinàmica que representaran diferents localitzacions de la sèrie. Unes seran els paisatges d'Hivèrnia, al Nord, l'arbrat del Camí Reial i els majestuosos escenaris del Desembarcament del Rei. Altres, la conquistada ciutat de Meereen amb les seves casernes de guerrers Immaculats i els fidels de la Casa Targaryen. En una altra zona hi haurà els escenaris de la misteriosa Casa de Blanc i Negre, el Castell Negre, llar de la Guàrdia de la Nit, i les gelades terres de Més enllà del mur.
No hi podia faltar l'emblemàtic Saló del Tron de Ferro, en una peça central, on els visitants podran veure la seu del poder dels habitants de Ponent.
El "caràcter cosmopolita de Barcelona"
Notícies relacionadesSobre l'elecció de Barcelona per iniciar la gira mundial itinerant de 'Joc de trons', amb un recorregut que detallaran més endavant, els organitzadors han destacat que és la "porta del Mediterrani". "És un plaer per a nosaltres poder iniciar la gira en un espai històric tan singular", ha comentat Eddie Newquist, director creatiu i vicepresident executiu de GES. Segons Rafael Giménez, director de la promotora Sold Out, han escollit la capital catalana com a primera ciutat "pel seu caràcter cosmopolita i pel gran nombre de fans d'aquesta fantàstica sèrie televisiva que hi ha al nostre país. La presència de Barcelona d'aquest gran espectacle contribueix, sens dubte, a situar la ciutat al circuit internacional de les principals exposicions internacionals".
També han recordat que Espanya ha acollit moltes de les localitzacions de la sèrie, que s'ha rodat en espais de Girona, Sevilla, Peníscola, Canet de Mar, Càceres, Còrdova, el País Basc o el parc natural de les Bárdenas Reales, a Navarra.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
