TERCER ANIVERSARI DE LA SEVA MORT
30 músics canten 'El muerto vivo' en un vídeo per recordar Peret
Els participants interpreten 'El muerto vivo' en el tercer aniversari de la mort del rei de la rumba
Aquest diumenge, 27 d'agost, es compleixen tres anys de la mort del rei de la Rumba, Peret. Els impulsors del documental d'homenatge 'Yo soy la rumba', l'han volgut recordar amb un vídeo en què una trentena de músics li reten homenatge, sota un lema del mateix artista: "El dia que em mori, no em ploreu ni em doneu la llauna, canteu-me 'El muerto vivo' que estava prenent canyes". Evidentment, els participants en el projecte s'uneixen per interpretar la rumba 'El muerto vivo'.
En el vídeo apareixen imatges de Dyango, Lucrecia, El Sebas de la calle, Daniel Pubill, Santa Salvat Pubill, Miliu Calabuch, Jon Jonn - Catalan Rumba - Rumba Bona, Nico Ramirez, Antoni Canelles Sales, Oscar Torres, Muchachito Bombo Infierno, Miguel Angel Arnaiz, Cecília Ramos, Javier Primperan, Jose Luis Serrano, Paco Aguilera, Compays, Luis Miguel Morales, Cristina Cantadoy Soler, Inocencio Reyes, Rumba Tres, Los Manolos, Yves Grall, Chele, Jesús Martínez, Kamelay Grup de Rumbes, Jose Arriki Taun, Manuel Malou i Lady Gipsy.
Projecte
La iniciativa del documental biogràfic parte ixde la pròpia família i serà dirigida per Paloma Zapata, amb testimonis d'íntims de l'artista en les diferents fases de la seva vida, i vídeos i fotografies inèdits. Zapata va dirigir l'últim videoclip de Peret, amb Ojos de Brujo. En els pròxims dies es posarà en marxa una campanya de micromecenatge a Verkami per impulsar el projecte, realitzat des de la productora La Fábrica Naranja.
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Tall històrica RODALIES "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Tempesta judicial i política El gran aconseguidor de la trama no tenia límits
- Investigació oberta Detingut un jove per agressió sexual a una menor tutelada
- Tempestes d’estiu Protecció Civil activa l’alerta per pluges intenses al Pirineu, Terres de l’Ebre, Lleida i la Catalunya central
- Cas Cerdán Illa avala la resposta de Sánchez als escàndols i li ofereix «tot el suport» del PSC
- Indústria El Grup Renault fabricarà cotxes elèctrics a Espanya
- Nit màgica Ritual de Sant Joan per atraure diners
- Conflicte al Pròxim Orient Els atacs entre Israel i l’Iran s’intensifiquen després dels bombardejos nord-americans