ESTUDIS AMB RADAR
Trobades dues cambres ocultes a la tomba de Tutankamon
L'equip japonès que estudia la cripta del faraó també hi ha detectat material orgànic i metàl·lic
aabella33205522 egypt s antiquities minister mamdouh el damaty le160317174601 /
Els estudis amb radar efectuats per un equip japonès han revelat l'existència de "dues cambres" ocultes darrere dels murs de la tomba del faraó Tutankamon, a la ciutat monumental de Luxor, ha anunciat aquest dijous el ministre egipci d'Antiguitats, Mamduh al-Damati.
Al-Damati ha explicat en una roda de premsa que estan segurs al 90% d'aquesta hipòtesi, però que encara són necessaris més escàners, que es faran a finals d'aquest mes.
MATERIAL ORGÀNIC I METÀL·LIC
El ministre ha apuntat que aquests espais podrien ser tant cambres com corredors i que també s'hi ha detectat material orgànic i metàl·lic.
Temes:
- Una dècada després De Podem i Cs a Vox i Alvise: el ‘vot protesta’ baixa, però encara atrau el 25% de l’electorat i vira a la dreta
- FC BARCELONA-RAYO (1-0) Un cop de cap d’Araujo evita l’ensurt del Barça davant el Rayo
- Local mític per a diverses generacions Història i històries del Karma de la plaça Reial, 1978-2026: «La gent ho aguantava tot per ser allí»
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
