LA PRÒXIMA ESTRENA, EL 2017
Spiderman s'uneix a la lliga del Capità Amèrica, Iron Man, Thor i Hulk
L'home aranya apareixerà en futures pel·lícules de Marvel després d'aconseguir un acord amb Sony
Sony tornarà a portar a Marvel el món de Spiderman.
L'estudi va anunciar dilluns que la pròxima entrega de la seva franquícia de 4.000 milions de dòlars serà coproduïda pel líder de Marvel Studios Kevin Feige, juntament amb Amy Pascal, de Sony, de cara a una estrena el 28 de juliol del 2017. L'home aranya també apareixerà abans en una pel·lícula de Marvel.
Notícies relacionadesA més, la companyia ha assenyalat que altres personatges de l'univers cinematogràfic de Marvel, com Iron Man, Thor i el Capità Amèrica, es podrien veure integrats en pel·lícules futures de Spider-Man.
L'anunci suposa un acord significatiu entre els estudis rivals de Disney, propietària de Marvel, i Sony, que té els drets per al personatge de Spider-Man. A més, el calendari d'estrenes de Marvel ha patit una alteració significativa després de l'acord, ja que cintes previstes com 'Black Panther', 'Captain Marvel' i 'Thor: Ragnarok' s'ajornarien de cinc a sis mesos.
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Assaig clínic en fase 3 Vall d’Hebron desenvolupa un nou fàrmac contra l’obesitat: l’Orforglipron, una alternativa «més còmoda» que Ozempic i Wegovy
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos