Manel, Txarango i La Troba Kung-Fú, triplet estel·lar per a la Mercè
El concert se celebrarà a la platja del Bogatell el dimarts 23, al nou escenari 'Mediterràniament'
El festival BAM dedicarà una nit especial a artistes d'Estocolm
Joan Garriga, de La Troba Kung-Fú. /
Manel, Txarango i La Troba Kung-Fú actuaran el dimarts 23 de setembre a la platja del Bogatell, on se situarà el nou escenari ('Mediterràniament') de Mercè Música, que acaba de donar a conèixer, com el BAM, Barcelona Acció Musical, la seva programació per a aquest any. Els dies de música seran el 19, el 20, el 21 i el 23 de setembre; el 22 hi ha un parèntesi per ser dia laborable.
El popular concert de l'Antiga Fàbrica Damm del BAM acollirà en aquesta ocasió Klaxons, Mishima i la nova promesa del pop-folk català Coriolà. En el programa del BAM també destaca una nit dedicada a l'escena sueca i, en particular, la de la capital Estocolm, amb actuacions de Mariam The Believer, Postiljonen, Seinabo Sey, Frida Sundemo, Zhala i NONONO, que s'ha fet sentir en els últims temps amb la seva cançó-amb-xiulet 'Pumpin’ Blood'.
Notícies relacionadesAltres noms destacats del BAM són Lust For Youth, Lisa Kekaula & The Lips, Fang Island, Protomartyr, Blouse, Javiera Mena i ganxos barcelonins com Aliment, Desert, Seward, El Último Vecino, Extraperlo… Per la seva part, Mercè Música acollirà propostes d'arrel tradicional del pes de Pep Gimeno 'Botifarra' i la Ronadalla i Isaac Ulam i José Domingo, a més del primer concert de la gira de comiat de la mítica Orquestra Plateria.
Mercè Música i BAM uniran forces, a més, en un programa conjunt al Parc del Fòrum. Hi actuaran Fuel Fandango, La Iaia amb la Cobla Bisbal Jove i Delafé y las Flores Azules, entre altres.
- The conversation Quina llengua es juga als camps?
- Serveis socials Treballadors de centres de menors denuncien: «Hem vist rates a les zones comunes i paneroles a les habitacions dels nanos»
- Ivan Herrador, activista pels drets de les persones amb VIH:“Quan convius amb VIH i un trastorn mental greu, sovint quedes fora de tot”
- L’esquerra després de Díaz
- A judici el BBVA i Francisco González per contractar Villarejo
