BANDA LLEGENDÀRIA

Abba ja té museu propi a Estocolm

Björn Ulvaeus, un dels membres del grup suec, assegura que la banda no es tornarà a unir

Obre les portes el museu d’Abba a Estocolm. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Aquest dimarts obre les portes aEstocolm el primer museudel grup demúsicamés famós deSuècia. Es tracta, en efecte, del museu dedicat aAbba, un lloc on els visitants podran veure elsextravagants vestits o lesbotes de brillantina que duien, entre altres coses. A més, es podran convertire en el cinquè membre de la banda i cantar els seus èxits més destacats amb uns hologrames fets a mida natural.

Notícies relacionades

"Oferirem als visitants una experiència única", ha explicat el director del centre commemoratiu,Mattias Hansson. I és que els mateixos membres del grup seran els que els informaran en tot moment, a través de l'audioguia oficial. "Podran experimentar el que els integrants d'Abba han viscut", ha apuntatIngmarie Halling, conservadora del museu.

Es tracta d'un viatge al passat que segurament farà feliços els més nostàlgics però que, segonsBjörn Ulvaeus, l'únic membre d'Abba que ha participat en la creació del museu, no servirà per tornar a unir el grup. "No, no hi haurà reunificació", ha insistit a preguntes dels mitjans de comunicació. Tot i així, el músic ha assegurat que els 10 anys que va passar ambAnni-Frid,AgnethaiBennyvan ser "els més creatius" de la seva vida.