CONCERT AL palau sant Jordi
Entrades per a Melendi, a EL PERIÓDICO

Melendi.
Melendi oferirà un tercer concert al Palau Sant Jordi el 18 d'octubre vinent després d'esgotar les entrades per a dos concerts més a Barcelona. EL PERIÓDICO DE CATALUNYA ofereix als seus lectors la possibilitat d'accedir en exclusiva a la venda d'entrades per a aquesta nova actuació. Des d'avui i fins diumenge EL PERIÓDICO anticipa la venda de tiquets a través de la seva webelperiodico.cat.
Els fans de l'artista pop amb cançons que van des de la rumba i el flamenc fins al rock alternatiu podran des de demà, divendres, fins diumenge a la mitjanit reservar entrades per obtenir les millors localitats a través de la web del diari, perquè no hi haurà cap altre punt de venda actiu per a aquesta actuació.
Des d'aquest mateixa noticia s'accedeix a l'enllaç per poder accedir a la taquilla virtual del concert en què Melendi desgranarà les cançons del seu últim treball,Lágrimas desordenadas, un disc en el qual el cantant, a qui l'èxit va sorprendre sent molt jove, mostra la seva evolució. També repassarà els èxits dels seus discos anteriors, convertits en himnes urbans, alguns dels quals surten del seu aclamat treball de debut,Sin noticias de Holanda,o deLa curiosa cara de tu padre.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols