CINE

El nou Superman ja vola en el tràiler d''El hombre de acero'

La pel·lícula de Zack Snyder, protagonitzada per Henry Cavill, s'estrenarà el 21 de juny

Tràiler d’’El hombre de acero’, que s’estrenarà als cines espanyols el 21 de juny. / YOUTUBE

1
Es llegeix en minuts

A l'espera de la seva estrena, el pròxim 21 de juny, els fans deSuperman i els superherois ja tenen un nou aperitiu d''Elhombre de acero'. El noutràiler de la pel·lícula, dirigida perZack Snyder ('300', 'Wachmen') i protagonitzada perHenry Cavill ('Los Tudor', 'Immortals'), ja mostra les grans dosis d'espectacularitat i acció i també el to particular que el productor, Christopher Nolan, i el guionista, David S. Goyer, van saber imprimir a Batman a'El Cavaller Fosc'.

Notícies relacionades

En el tràiler hi desfila el pare biològic de Superman, interpretat perRussel Crowe, i el pare adoptiu a la Terra,Kevin Costner. Aquest, ja des de la seva infància, quan el jove Clark Kent comença a descobrir els seus poders, intenta fer-li veure que és diferent de la resta de nens. 

El significat de la 'S'

Els tres minuts que dura el tràiler també descobreixen al dolent de torn, el General Zod, encarnat per Michael Shannon, iLois Lane, interpretada per Amy Adams, i a qui Superman adverteix que la "S" del seu vestit no és la inicial del seu nom, sinó una paraula del seu planeta, que significa 'esperança'.