ENAMORAMENT PUBLICITARI
David Bisbal va conèixer la seva nova nòvia en la gravació d'un anunci
El cantant i la model Raquel Jiménez van coincidir en el rodatge d'un espot de productes capil·lars
A principis d'any, la model sevillanaRaquel Jiménez va segrestar David Bisbal i li va tallar un rínxol per subhastar-lo amb fins benèfics. Va ser en unanuncide la marca de productes capil·lars Giorgi, i pocs es van fixar en la jove vestida de groc que anava armada amb unes estisores. Però l'artista almerienc sí que ho va fer, en ella i en els seus ulls blaus, la seva melena castanya i la seva esvelta figura, segons 'El programa del verano' de Tele 5.
Encara que fonts pròximes a la parella asseguren que tots dos van començar a intimar temps després en unacte a Barcelona, tot convida a pensar que l'espurna va sorgir en el rodatge d'aquell espot. La relació es va consolidar després a Miami i els rumors asseguren que elcantant i lamodel ja busquen casa a Madrid per iniciar la seva vida en comú i que fins i tot han passat junts uns dies de vacances a Almeria acompanyats dels seus respectius fills.
Raquel Jiménez --que curiosament té una certa semblança ambElena Tablada, l'ex deBisbal-- té 29 anys i un fill de 4. Encara que fins fa pocs dies era pràcticament una desconeguda, ha protagonitzat nombrosos anuncis i reportatges de moda gràcies a la seva bellesa i les seves mesures gairebé perfectes: 89-61-89.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Com cuidar la teva pell si tens acne a l’estiu: protector solar, hidratació i productes que sí funcionen
- ASSUMPTES PROPIS Bárbara Rey: "Mil cops m’han tocat, però no m’han enfonsat"
- Rodalies Ciutadana quasi exemplar
- Reggaeton, la música que odien els adults
- Mamarazzis Les millors portades de l’estiu