Tragèdia en el rock anglès
Radiohead manté el concert de Bilbao després de l'accident de Toronto
La banda farà el 13 de juliol la seva única actuació a Espanya després d'ajornar altres cites prèvies
El cap de setmana passat va morir un tècnic abans de l'espectacle

L’escenari que es va desplomar a Toronto abans del concert de Radiohead. /
La banda anglesa de rockRadioheadmanté elconcert de Bilbao per al dia13 de juliol, encara que ha ajornat diverses de les seves actuacions anteriors després demorir un tècnic el cap de setmana passat en els prolegòmens del recital que anava a oferir aToronto.
La banda ha confirmat avui, divendres, que reprogramarà els concerts que tenia previstos a Itàlia, Alemanya i Suïssa entre el 30 de juny i el 9 de juliol arran de la tragèdia de Toronto.
Accident mortal
A la ciutat canadenca, hores abans de l'actuació, la part superior de l'escenari es va ensorrar i va provocar la mort del tècnic Scott Johnson i va ferir tres persones més, a més de causar nombrosos danys materials a l'equip de Radiohead.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»