ÈXIT DE LA CANTANT CORDOVESA
India Martínez esgota les localitats a Barcelona i Madrid
La intèrpret de flamenc pop presenta aquest dilluns a Artèria Paral·lel el seu tercer disc
India Martínez, en una imatge promocional.
La cantant India Martínez ha esgotat les entrades per als concerts en què presentarà oficialment el seu tercer discTrece verdades. El públic omplirà avui lasala Artèria Paral·lel a Barcelona i elTeatro Häagen Dazs-Calderónde Madrid el dia 30. Allà actuarà tres dies després del seu concert a Sevilla, el 27. L'artista s'ha convertit en una de les revelacions del 2011 amb el seu últim treball. "Partint de l'arrel, el disc és la veritat del que sóc", ha declarat la intèrpret.
India Martínez va aconseguir situar entre les tres cançons més venudes el seu single Vence el amor El disc, produït per Ricardo Rivera iDavid Santiesteban, ha estat més de 16 setmanes en llocs destacats de les llistes dels més venuts. La cantant, que no concep fronteres musicals, ha captivat amb un estil propi, que integra músiques del món, flamenc, música índia i àrab.
- Almenys 10 morts i 100 ferits després de descarrilar dos trens a Còrdova
- Blue Monday 2021: 9 consells per suportar el dia més trist de l’any
- Moda masculina Els metges alerten de la ‘febre’ de la testosterona com a miracle antiedat: més sexe i múscul, però també riscos
- Temporal Una llevantada intensificarà les pluges i les nevades a Catalunya aquest dilluns i dimarts, i deixarà acumulacions de fins a 200 litres
- Conclave del PP Feijóo assegura que Sánchez «encoratja l’enfrontament» amb el model de finançament autonòmic
