AUTOR DEL 'BEST SELLER' 'TÒQUIO BLUES'
Murakami, elegit Premi Catalunya 2011
El guardó reconeix l'obra narrativa de l'autor japonès per haver transcendit el seu àmbit cultural i per ser un referent del panorama literari mundial

Haruki Murakami. /
L'escriptor japonès Haruki Murakami ha estat guardonat avui amb el 23è Premi Internacional Catalunya que atorga la Generalitat, dotat amb 80.000 euros i una escultura d'Antoni Tàpies.
El premi reconeix l'obra narrativa de l'autor del best seller Tòquio bluesper haver transcendit el seu àmbit cultural i per ser un referent del panorama literari mundial.
La Generalitat concedeix anualment aquest premi, al qual aquest any concorrien 196 candidatures procedents de 56 països que van ser presentades per 225 institucions, a persones que contribueixen decisivament amb el seu treball creador a desenvolupar els valors culturals, científics o humans a tot el món.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?