crítica
'Repo Men', sadisme i falsa reflexió

Repo Men Sadisme i falsa reflexió_MEDIA_1
Repo Menté una premissa de ciència-ficció pensada per servir de reflexió sobre el pervers sistema sanitari americà: en un futur pròxim, els malalts compren òrgans artificials caríssims que els són extrets salvatgement quan no poden pagar-los. No obstant, el director Miguel Sapochnik l'usa únicament com a excusa per escenificar un anodíthrillerque està ple de persecucions i triperia. El problema més important deRepo Menno és que copiï ¿deBlade Runner, d'Inteligencia artificial, de David Cronenberg, d'escenes icòniques com l'escabetxada al passadís d'Oldboyo el xut d'adrenalina dePulp Fiction¿, sinó que fingeix lamentar la delicada dignitat de la vida mentre disfruta recreant-se en la seva ultraviolenta destrucció.
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Torna el mític Tren Granota
- Successos Un policia fora de servei evita el suïcidi d'una dona en un pont de la Gran Via de Barcelona
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- TELEVISIÓ I MAS Una espècie en extinció
- Barcelona, protagonista La ciberseguretat creix i busca talent a Catalunya
- Ciclisme Vos obsequia la Vuelta amb un triomf de prestigi a Sant Boi
- TRIOMF A MONTILIVI L’immortal Stuani ressuscita el Girona, que fuig del descens