ENCARNAVA L'ANTONIO DE 'POBLE NOU'
Mor d'un atac cardíac als 61 anys l'actor Miquel Cors

L’actor Miquel Cors, en una imatge del 2001. /
L'actor Miquel Cors, que es va fer popular pel seu paper d'Antonio Aiguader aPoble Nou, la primera telesèrie catalana de tarda que va emetre TV3, ha mort aquest dijous a Barcelona a l'edat de 61 anys. L'actor, que també havia treballat en el teatre i havia fet doblatge, ha mort d'un atac cardíac.
En aquell paper que li va donar reconeixement, Cors va actuar al costat d'altres noms coneguts de l'escena catalana com Joel Joan i Margalida Minguillón. Abans, no obstant, ja havia fet diversos treballs teatrals i havia debutat com a cantautor i productor teatral.
Recentment havia tornat als escenaris després d'un període de 10 anys d'absència.
Actor de doblatge
Com a doblador, havia treballat molt tant en català com en castellà. Havia participat en cintes comPirates del Carib,La guerra de les galàxies,Ocean's Twelve,El xou de TrumanoIndiana Jones i el regne de la Calavera de Cristall, entre altres.
També va fer diverses incursions en el món del cine com a actor. Apareix en pel·lícules comMi hermano del almaiMaterial urbano.
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia