concert
Rufus Wainwright actuarà al Liceu
El divo canadenc estrenarà el seu nou disc l'11 de maig

Rufus Wainwright.
¡Rufus al Liceu! Podria ser un de tants deliris de grandesa del cantant canadenc, però ja és un fet. El pròxim 11 de maig Rufus Wainwright presentarà al Gran Teatre del Liceu el seu nou disc,All days are nights: songs for Lulu. L’àlbum s’editarà a l’abril i Rufus l’interpretarà al recinte barceloní en un concert fastuosament íntim: assegut al piano i amb tots els focus il·luminant l’únic humà que ocuparà l’escenari: ell.
All days are nights: songs for Lulués el sisè disc de composicions originals de Rufus Wainwright. Passa aRelease the stars (2007) després de la qual va publicar dos discos en directe, i a l’òperaPrima donna, que va estrenar l’any passat a Manchester. L’artista canadenc va acabar de gravar el disc els últims dies que va compartir amb la seva mare, la cantant de folk Kate McGarrigle, morta el 18 de gener passat. Tres d’aquestes noves cançons són adaptacions de sonets de Shakespeare.
Les entrades sortiran a la venda el pròxim 3 de març a uns preus que van dels 15 als 65 euros. A més a més del concert de Barcelona, Wainwright actuarà al Teatro Circo Price de Madrid el 5 de maig i al Palacio Euskalduna de Bilbao el dia 9. El concert de Rufus al Liceu se celebrarà just tres setmanes després que Marlango hagi actuat en aquest mateix escenari. I Rufus és un dels col·laboradors estrella deLife in the treehouse, el disc que el grup de Leonor Watling publica la setmana que ve.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura