Mundial 2022
El misteriós virus del camell que afectaria la selecció francesa
Upamecano, Rabiot i Coman no van poder jugar la semifinal davant el Marroc
No s’ha confirmat que es tracti del virus del camell: l’FFF no emet comunicats mèdics
‘Virus del camell’: símptomes, tractament i com es contagia aquest coronavirus

Dos jugadors que havien sigut titulars durant tot el Mundial van caure de l’onze inicial de França a la semifinal: Upamecano i Rabiot no van tenir minuts davant el Marroc, afectats per un virus, segons el seu seleccionador.
«A Doha, les temperatures han baixat una mica. Malgrat tot, tens l’aire condicionat encès a tota hora. Hem tingut alguns casos de símptomes similars als de la grip. Estem mirant d’anar amb compte perquè no es propagui», va admetre el seleccionador francès.
La federació francesa no té per costum emetre comunicats mèdics sobre l’estat físic dels seus jugadors, circumstància que alimenta els dubtes sobre com estan Upamecano i Rabiot, però també Coman, que tampoc va poder jugar davant el Marroc.
Precaució
«Upamecano es va sentir malament immediatament després del partit contra Anglaterra. Passa quan fas tant esforç; el teu cos es debilita i ets més propens a contagiar-te d’aquests virus. Estem prenent totes les precaucions necessàries, estem mirant d’assegurar-nos que no es propagui, però els virus són infecciosos», va afegir Deschamps després de superar el Marroc a la final.
Algunes informacions apunten que els futbolistes que no van jugar davant el Marroc poden estar afectats pel virus del camell, una malaltia detectada per primera vegada a l’Aràbia Saudita el 2012 amb una taxa de mortalitat del 30% (tot i que molts casos presenten simptomatologia lleu), oficialment anomenada MERS-CoV, perquè procedeix de la família del coronavirus, i que es contagia d’animals a humans.
Sense confirmació oficial
Tanmateix, no hi ha cap confirmació oficial al respecte. Ni la federació francesa ni els jugadors a través de les seves xarxes han emès cap informació oficial.
Notícies relacionadesLa selecció francesa té un dia menys de recuperació que l’Argentina de cara a la final de diumenge.
L’equip de Deschamps s’entrena aquesta tarda (19 hores a Doha) a porta tancada a les instal·lacions de l’Al-Sadd.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032