nova temporada
Calendari de MotoGP del Mundial 2019
Consulta les dates de tots els grans premis i com veure'ls per televisió

rozas45758370 sepang 4 noviembre 2018 marc marquez foto repsol media j181105020807 /
El Mundial de motociclisme, compost pels campionats de Moto3, Moto2 i MotoGP, arrenca aquesta setmana sota els focus del circuit de Losail, a Doha, capital de Qatar, seu, des de fa ja molts anys, de l’inici del campionat de la mateixa manera que el traçat de Cheste (València), és l’escenari que, a mitjans de novembre, tanca tradicionalment el campionat.

El Mundial, compost per 19 carreres, començarà, a les 15.00 hores (a Espanya), amb la conferència de premsa del Gran Premi de Qatar, en què hi haurà els cinc primers classificats del 2018, Marc Márquez (Honda), Andrea Dovizioso (Ducati), Valentino Rossi (Yamaha), Maverick Viñales (Yamaha) i Álex Rins (Suzuki), junt amb Jorge Lorenzo, nou fitxatge del ‘team’ Repsol Honda, i el debutant Fabio Quartararo, pilot de l’equip Petronas Yamaha.
La competició arrencarà (també en hora espanyola) a les 11.50 hores del pròxim divendres amb els primers entrenaments de Moto3. Les carreres de diumenge se celebraran a les 15.00 hores (Moto3), 16.20 hores (Moto2) i 18.00 hores (MotoGP). Malgrat que el tricampió mallorquí de la màxima categoria, Jorge Lorenzo, va insinuar que demanaria a l’organització del campionat l’avanç de l’horari de diumenge, perquè hi hagués millors condicions en la pista, el cert és que, de moment, s’ha decidit mantenir els horaris ja previstos.
La plataforma televisiva
Notícies relacionadesLa gran novetat d’aquest any, pel que fa als seguidors i aficionats espanyols a les motos i al Mundial, és que ha canviat de televisió, sempre de pagament, i ha passat de Movistar MotoGP TV a la nova DAZN, que ha obert ja la possibilitat d’abonar-se, per a tota mena de suport, per 4,99 euros al mes, el primer gratis.
A més, els ‘motards’ espanyols podran disfrutar dels grans premis de l’Argentina (segona carrera de la temporada) i València (tancament del Mundial) a Mediaset i TV-3, que, a més, oferiran, cada nit de diumenge de GP un ampli resum de les tres carreres.
- Qui va ajudar ETA a matar Carrero
- Els micropisos i tuguris continuen aflorant a Barcelona
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- Front comú empresarial contra la nova normativa dels pisos turístics
- Una allau de demandes per presumptes pràctiques abusives asfixia Meta
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Conflicte armat Guerra Rússia-Ucraïna, en directe: últimes notícies del conflicte
- Rumb al sud 9 bons restaurants de Tarragona i província per disfrutar com un cèsar
- «¿Vols còpia?»: Per què el Banc d’Espanya recomana demanar el resguard quan pagues amb targeta
- Bo, bonic i barat Els millors mercats ambulants de Barcelona per a aquest cap de setmana i el pont