La vídeocolumna d'Emilio Pérez de Rozas
"Márquez és qui més zeros té, però també més victòries"
Anàlisi de la recta final del mundial
Marc Márquez (Honda), tricampió del món de MotoGPMarc MárquezMotoGP i actual líder del Mundial, pot guanyar el seu quart gran títol en cinc anys. És el centre de totes les mirades en l'inici del GP del Japó (Motegi, diumenge, a les 07.00 hores, Movistar MotoGP i Vodafone), amb què comença el trio de grans premis (Austràlia i Malàisia seguiran els diumenges següents) abans de tancar la temporada a Xest (València).
Amb la seva passió habitual, Emilio Pérez de Rozas, que ja es troba a Motegi, comenta en aquest videocomentari com es presenta aquesta recta final del mundial.
Temes:
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Transport públic Una entitat llança una aplicació per a informar dels retards de Rodalies a temps real: "Volem convertir les queixes en dades"
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- La Vuelta a Espanya arriba a Catalunya: així és el recorregut de les seves tres etapes transcendentals
- Cost de la vida Tornar a omplir el rebost després de les vacances d’estiu sortirà aquest any un 2,7% més car