Guardons municipals
La 30a edició de la Nit de l’Esport de Mollet se celebrarà aquest 27 de gener
L’esdeveniment tindrà lloc al Teatre Can Gomà a les 20 hores i tancarà la festa major de Sant Vicenç d’aquest any
La Nit de l’Esport de Mollet (Vallès Oriental) arriba un any més al Teatre Can Gomà de la ciutat, aquesta vegada, en la seva 30a edició.
L’esdeveniment reconeixerà les i els esportistes, equips i entitats més destacats de l’any anterior tant pel seu èxit com per la promoció de l’esport local.
El jurat que concedirà els guardons ja ha donat a conèixer la llista de premis i finalistes, que aquest any incorpora un llorer especial coincidint amb les tres dècades de la gala.
Notícies relacionadesLa celebració tindrà lloc aquest divendres, 27 de gener, a les 20 hores al Teatre Can Gomà de Mollet i servirà com a tancament de la festa major de Sant Vicenç d’aquest any.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
