Cultura
Mollet dona el tret de sortida a la programació tardoral d’Arts i Escena
D’octubre a gener se celebraran un total de 30 propostes culturals de diferents disciplines

L’Ajuntament de Mollet (Vallès Oriental) torna a impulsar la programació cultural de l’últim trimestre de l’any mitjançant el programa de difusió Arts i Escena. L’edició tardoral del programa cultural molletenc inclourà un total de 30 propostes per a tots els públics.
El consistori ha destacat que «com ve sent habitual» es recolliran propostes culturals en el camp de les arts escèniques, plàstiques i musicals que donin protagonisme als artistes i a les iniciatives locals.
Per exemple, aprofitant el centenari del naixement del pintor oriünd de Mollet, Joan Abelló, el Museu Abelló realitzarà exposicions, s’organitzaran actuacions en múltiples disciplines protagonitzades per entitats locals i, també, hi haurà una programació específica per al públic infantil. El programa complet es pot consultar ja a la web.
De la programació d’aquesta tardor, en destaca un cinefòrum dedicat al cine italià que tindrà lloc a El Lledoner els diumenges 23 d’octubre, 20 de novembre, 18 de desembre i 29 de gener amb projeccions com Pasolini, La Gran Bellesa i Habemus Papam.
Les entrades per als espectacles ja es poden aconseguir ‘online’ o el mateix dia del mateix a les taquilles corresponents.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Troballa singular La NASA descobreix un os a Mart
- La nit de la pilota Mamarazzis: gresques i futbolistes
- Òbit Mor la periodista Sandra Carmona als 42 anys
- ¿Separació? Joana Sanz, dona de Dani Alves, elimina de les xarxes socials totes les fotografies que tenia amb el seu marit
- De matinada Els Mossos irrompen a la polèmica discoteca Waka de Sant Quirze del Vallès
- LA CONTRACRÒNICA La contracrònica del Girona-Barça: i Dembélé es lesiona
- 29è Congrés d’Esquerra ERC tanca la ferida de la B-40 i activa el ‘mode referèndum’
- Mort a Saragossa Santiago Errando, germà de Mariscal i impulsor de Palo Alto
- Més de 30 exemplars talats Vandalisme perillós a Vilademuls: arbres a mig talar perquè caiguin amb el vent
- Dos atemptats a Jerusalem Israel es reforça enmig d’una escalada de tensió amb els palestins