Seguretat ciutadana
Els agents cívics de Mollet del Vallès van realitzar més de 6.000 accions durant el 2021
El 30% d’aquestes intervencions van estar vinculades amb la mobilitat, com avisos a usuaris de patinets elèctrics que circulaven per zones per als vianants

Els agents cívics de Mollet del Vallès (Vallès Oriental) van realitzar, al llarg del 2021, un total de 6.200 accions per «sensibilitzar la ciutadania i promoure el bon ús dels espais de la ciutat», expliquen des de l’Ajuntament molletà.
Un total de 1.873 intervencions –és a dir, el 30% del total– van estar relacionades amb la mobilitat. Es tracta d’avisos a patinets elèctrics o bicicletes que circulaven per zones per als vianants, conductors de vehicles mal estacionats i vianants que no respectaven els semàfors.
Un total de 654 accions van consistir a fer complir les mesures de seguretat contra la covid-19. Han sigut avisos per no fer ús de la mascareta o per no respectar els aforaments en bars i restaurants. Un total de 333 accions van estar relacionades amb la tinença d’animals de companyia, com avisos per portar al gos sense lligar o per no recollir els excrements.
Notícies relacionadesEntre la resta d’actuacions hi ha: la vigilància a les entrades i sortides de les escoles, el patrullatge els dies de mercat o la resolució de dubtes a la ciutadania, a més de la participació en actes públics, entre d’altres.
Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats